sobota, 7 marca 2015

Czekoladowe Ciasto Fasolowe Z Masłem Orzechowym

Składniki:
-250g odsączonej czerwonej fasoli z puszki
-3 jajka
-2 łyżki oliwy z oliwek
-25 g kakao bez cukru
-łyżeczka sody oczyszczonej
- 5 łyżek syropu klonowego lub jakikolwiek inny słodzik wedle uznania
-masło orzechowe, ja użyłam  swojego (skład: uprażone orzeszki ziemne, sól)
-wiórki kokosowe do dekoracji




Przepis jest mega prosty. Wszystkie składniki blendujemy na gładką masę po czym przelewamy do foremki wyłożonej papierem do pieczenia bądź wysmarowanej tłuszczem ( moja miała wymiary wymiary 15 x 8 cm ).Wstawiamy do rozgrzanego piekarnika na 150 stopni, po 5 minutach zwiększyłam na 180. Piec 30 minut.
Po ostygnieciu ukroić kawałek ciasta , przeciąć na pół i przełożyć masłem orzechowym.  Ja robiłam tak z każdym kawałkiem ciasta po kolei, bo po prostu było mi łatwiej.
Na koniec posypać odrobiną wiórek kokosowych i smacznego. :)




Przepis nadesłała Pani Alicja Typa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz